Sunday, January 28, 2007

童军(补充)

我也很自豪,因为朋友,我们成功笑到最后!

还有振和,我真的对不起,以前的我还不会想,所以对于你的离开,
没有像这次这么看重,
但是这次“失去”了david,我意味到我同时也失去了你
原来以前我对于你的离开没有在意,是因为david的关系
他让我觉得你还在我的身边,我们的身边,看着我们

而我,我也会努力,让剩下的senior,
感觉并没有失去david带来的欢乐,还有振和你带来的凝聚力
我会努力

david & 振和,我想写的还有很多,
但我真的很忙,请见谅...

4 comments:

Anonymous said...

i wont forgive you if you dont write more next time..

Howard said...

well, i'm still watching you all...
why you think without david I will not watching you all?
(maybe you think david is my spy)

from your post, I can imaging david was so noisy until you think I am still there... hahaha.... good.

believe it, one day, i will try to group u all and have a trip.

Anonymous said...

cool...lookind forward to that day...

Howard said...

maybe after you all free... I make a Mount. Kinabalu trip.